inschrijven

Customer Service Medewerker

Utrecht

Ben je communicatief en administratief sterk en heb je een oplossingsgerichte en positieve instelling, waarbij zowel het klant- als het bedrijfsbelang niet uit het oog wordt verloren? Heb je daarnaast een hands-on mentaliteit? Lees dan zeker verder! Wie weet ben jij de fulltime Customer Service Medewerker waar C. van Heezik B.V. in Utrecht naar op zoek is!

Hoe ziet je werkweek eruit?
De afdeling Customer Service is een jong, gezellig en gemotiveerd team. Met een flexibele en servicegerichte instelling wordt dagelijks een oplossing geboden aan de problemen en uitdagingen die klanten ervaren rondom leveringen en retour halen van diepvriesgoederen. Het CS team is een belangrijke spil van de organisatie en ze werken daarbij nauw samen met de diverse andere afdelingen.

Als Customer Service Medewerker weet je makkelijk je weg te vinden in verschillende TMS /WMS computerprogramma’s, je krijgt energie van het oplossen van problemen. Het werkaanbod kan heel verschillend zijn, het is aan jou de uitdaging om de juiste prioriteit te stellen. De ene dag werk je keihard om alle vragen beantwoord te krijgen en de andere dag heb je voldoende tijd om zaken tot op de bodem uit te zoeken. Je verzamelt relevante bedrijfs- en proceskennis en komt met verbetervoorstellen, zodat we elke dag weer een beetje beter worden.

Wat biedt C. van Heezik B.V.?
Veel eigen verantwoordelijkheden. Werken in een leuk team. Een salaris conform cao en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals; eigen pensioenregeling, ANW verzekering en WGA-hiaat verzekering. 
De werkweek bedraagt 40 uur en deze uren zijn te verdelen over dagen tussen 7:00 tot 18:00 uur. In overleg kan je dus een eigen invulling geven aan je werktijden. Daar tegenover verwachten wij dat je bereid bent om af en toe op de zaterdag en/of feestdagen te werken.

Wie ben jij?
- Je hebt minimaal een MBO opleiding met een HBO werk- en denkniveau.
- 1-3 jaar ervaring en affiniteit met logistiek.
- Een gezonde dosis humor gekoppeld aan een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
- Accurate en adequate handelingssnelheid.
- Ervaring met MS Office.
- Respectvol en duidelijk in je communicatie en je kunt uitstekend organiseren.
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Pas jij in dit profiel? Dan nodigen wij je graag uit om te reageren! Wellicht versterk jij binnenkort als fulltime Customer Service Medewerker het team van C. van Heezik B.V.

Voor welk bedrijf kom je te werken?
C. van Heezik B.V. is gevestigd te Utrecht, sinds 1860 is dit familiebedrijf actief in de Transport en Logistieke dienstverlening. De groep bestaat uit drie vestigingen; C. van Heezik Twinlogistiek, C. van Heezik Vrieslogistiek, C. van Heezik Papierlogistiek, ieder met een eigen verantwoordelijkheid voor hun specialisatie.

C. van Heezik Vrieslogistiek is een modern warehouse en is gespecialiseerd in Opslag en Transport van diepvriesgoederen. Het vrieshuis heeft een opslagcapaciteit van ca.18.000 pallets, waarvan een gedeelte is geautomatiseerd. Om dagelijks met zo’n 45 vrachtwagens diepvriesgoederen vervoeren naar supermarkten en groothandels in Nederland zijn ze afhankelijk van een efficiënt laad- en losproces. Met ruim 130 gemotiveerde medewerkers zetten zij zich dagelijks in geheel overeenkomstig met hun slogan; "YOUR WARE – OUR CARE"

Door succesvolle inspanningen en investeringen op het gebied van duurzaamheid (o.a. LNG trucks, LED-verlichting, Zonnepanelen) tracht C. van Heezik een bijdrage te leveren aan een beter milieu en is Vrieslogistiek sinds 2015 ook in bezit van de Lean and Green Star.

Reageren?
Ben jij geïnteresseerd in de fulltime functie van Customer Service Medewerker bij C. van Heezik B.V.? Dan kun je reageren via de sollicitatieknop. Heb je een vraag over de functie of over de organisatie? Het Mobiliteitscentrum helpt je graag op 088 - 2596106 of via de mail op mobiliteit@stlwerkt.nl.

Indien je reageert op deze functie via onze website dan wordt jouw cv én motivatie direct doorgestuurd naar de werkgever.

Reageer je via Indeed op de functie van fulltime Customer Service Medewerker? Dan bestaat de mogelijkheid dat de adviseurs van het Mobiliteitscentrum contact met je opnemen. Wij vragen dan naar je motivatie én toelichting op je cv. Heb jij ons weten te overtuigen dat jij dé kandidaat bent voor C. van Heezik B.V.? Dan sturen wij jouw motivatie, cv én persoonlijke indruk graag door!

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld! 

Geïnteresseerd? Klik op de solliciteren knop, hier rechts.

Solliciteren